Baaaarnvakt :)

Idag satt jag barnvakt åt Mathilda och Cossandra, det var jätte mysigt :)
Först var jag med Mathilda tills Cassandra slutade skolan, efter det så lekte jag lite med dem och gav dem mellis, sen följde jag dem till dansen och gud vad söta de var när de hoppade och skuttade sådär! Aw!
 
Vi avslutade kvällen med pizza, yääh :)
 
Imorgon ska jag inte till skolan för att det är 5 kamp och, palla!
Jag är inte den personen som vill bråka om ett smutsigt rep eller hoppa i en sopsäck..
 
det var allt! Bloggar mer imorgon, bye! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0