Mysig eftermiddag <3

Hej,
Idag var jag hos mina kusiner och kopplade av lite, behöver komma hemifrån lite ibland. Det var riktigt mysigt för vi gick upp till expresso House och fikade sen så var vi där hemma hos dem ett tag. Satt och pratade lite med Lovisa men blev genast bortdragen till övervåningen av de små sötnosarna Cassandra (7 år) Och Mathilda (5 år), och så tog vi med oss den minsta sötnosen Amanda (1 år) upp.
 
Gud vad de kunde leka!
Kurragömma, gömma nyckeln, rockstjärnor, prinsessor. så söööta är de.
 
Amanda den minsta hon kan vara lite äldre när jag tänker efter ;)
Cool rockstjärna :))
 
Rockstjärnan Mathilda näst äldst!
 
Jag och den äldsta rockstjärnan Cassandra
 
 
Lilla lintotten :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0