It is going to be better

Hej allihop!
Igår var jag och hälsade på min syster, det var toppen, hon mår bra och hade ätit o så. Jag saknar henne som fan men vad ska man göra liksom? Det vet jag nu.
 
Hon får inte ha data eller mobil men hon får skriva brev så vi ska börja skriva till varann. Det kan bli ganska kul faktiskt, så kan jag skicka med lite foton ibland eller kanske lite pyssel material för hon kommer säkert pyssla mycket med tanke på att hon är instängd o inte får gå ut.
 
Det kommer bli bra igen.
Saknar dig storasyster <3
 
Hejdå! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0