Tar de chill

Sitter här o tar de chill tillsammans med min cola ;)
ska kolla på idol klockan 20.00 men tänkte först ta en bloggstund,
så, vad har jag gjort idag?

jo idag så gick jag i skolan som många ungdomar och sen tog jag till Åstorp o tjänade 100 kr på att gå ut med hundarna Eddie o Charlie, senare så åkte jag hem o var hemma 17.00! Kan ni fatta så sent! Brukar vara hemma mellan 15 - 15.30.

Nu sitter jag o väntar på att idol ska börja och så väntar vi på mammas kompis, de blir en mysig kväll tycker jag <3
Ha det bra! <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0