igår

Hon kome hem runt 2 igårnatt men hon är inte hemma hos oss mer, jag kan inte berätta var hon är för det får jag inte göra än. Det är lite för privat för internet men jag kan säga så mycket som att jag hann aldrig säga hejdå men jag ska få träffa henne igen om runt 4 veckor.
 
Det är så svårt att sakna o inte sakna samtidigt, svårt att förklara men ni lär förstå när jag kan skriva ut vad som hänt <3
 
Här är den sista bilden jag tog med henne, men om några veckor när jag kan träffa henne igen ska jag nog ta en till, bilden är någon månad gammal
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0