Tack ska du ha !

Tack för att du kollar på SoGirly.blogg.se! Det får du gärna göra fler gånger :3
 
Imorgon så ska jag på en hundutställning i Sofiero, det kommer bli så kul, längtar :)
Tyvärr så kan vi inte stanna där så jätte länge för jag har hundar här hemma som inte får vara ensamma förlänge och vi kan inte ta med oss dem :/   Men aja, kul :3
 
Varför jag inte börjar min blogg med att säga vem jag är o så är för att nästan alla gör så o jag är inte precis ngn i mängden. Dessutom lär ni märka vem jag är men lite snabbfakta, Jag heter Jeanette men kallas Chanii, jag är 15 år o är singel ;) Resten får ni själva ta reda på med tiden haha <3
 
 
Ja så detta är jag :)
 
 
Här är bilder på mina två hundar. Först Trixie o sen Lilly <3
De är mitt allt :)
 
 
 


Kommentarer
Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-09-14 @ 23:47:31
URL: http://blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0