OMG!

Herregud, jag fick min mammas påskrift på mitt avtal att jag skulle få köpa mina släktingars kanin de inte haft så länge! Hon är så super sööööööööt! Hon är en liten svart kanin ( Tror hon är en dvärgkanin )
Det kommer upp bild på henne när jag fått hem henne.
 
Varför de säljer henne?
Hon är deras barns kanin som verkar ha tröttnat lite på att ta hand om henne och jag vill verkligen ge henne ett bra hem för hon är den tamaste lungnaste, mysigaste och keligaste kaninen ever!
 
Men hon har typ inget namn, bara svarten, svartis, sotis och liknande så jag ska ge henne ett namn.
Just nu står det mellan:
 
Baily
Busan
Nellie
London
Chemi
Mimmi
 
Men jag gillar Baily, Nellie och Chemi bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0