snälla hjälp mig!

Min syster stack i lördags och vi har inte lyckats få hem henne. Polisanmälan är gjord. Vi tror hon är runt göteborg men hon kan vara överallt ändå. Snälla hjälp mig att få hem henne. om ni skulle se henne ring mig på nr:
 
0727056602
 
Hon heter Ann-Charlotte men lyssnar nästan bara om man säger Anne. Hon är lite underviktig, kort kort hår, och hon är rätt så lång.
 
Ring mig eller smsa om ni får syn på henne!
Glöm inte kolla så ni vet var ni såg henne!
Tack i förväg
 
 
 
Nytagen bild


Kommentarer
Ellen 01020304

Hoppas någon hittar hon!

Svar: tack så mycket! <3
Jeiia Olesen

2013-09-19 @ 18:27:09
Mokkah

Stackaren ;(

Svar: ja :( <3
Jeiia Olesen

2013-09-19 @ 19:01:11
URL: http://mokkah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sogirly.blogg.se

SoGirly är en sida jag startar för att kunna vara jag 100% mig själv, gillar ni mig inte så måste ni inte klicka in på min sajt. Mitt namn är Jeanette förresten men kalla mig gärna Chanii :)

RSS 2.0